پك هديه زعفران پك هديه زعفران .

پك هديه زعفران

پك كادويي زعفران

خريد زعفران هديه ارزان قيمت شركتي
خيلي از شركت ها و سازمانها به دليل تعدد مشتريان و يا حجم زياد برگزاري همايشها و كنفرانسها و مراسم مختلف، استفاده زيادي از هداياي تبليغاتي دارند و هر سال بودجه هنگفتي را براي اين امر اختصاص مي‌دهند. شركت زعفرانيه به عنوان توليد كننده پك هاي زعفران هديه يا به اصطلاح جعبه زعفران هديه يك راه حل اقتصادي و مقرون بصرفه اما در عين حال جذاب و به ياد ماندني براي شما دارد تا در هزينه هاي تامين هداياي تبليغاتي تا حد زيادي صرفه جويي كنيد. استفاده و خريد پك كادويي زعفران هديه به اين دلايل توصيه مي‌شود :
ارزش بسيار بالاي هديه نسبت به قيمت
تنوع بسيار در طرح و رنگ و ابعاد
طراحي و توليد هداياي شركتي با تنوع قيمتي
استفاده از زعفران درجه يك قائنات در پك هاي اقتصادي
امكان نصب پلاك با لوگو و برند اختصاصي شما
نياز به حجم كم جهت نگهداري و قيمت بصرفه جهت ارسال براي مشتريان
هديه مناسب براي پرسنل و كارمندان در مناسبت ها و اعياد مختلف
گيفت ويژه براي مشتريان وفادار و قديمي
جايگزين شيريني و شكلات در ديد و بازديدهاي خانوادگي و دوستانه
خريدباكس هديه زعفران
منظور از باكس هديه زعفران يا جعبه زعفران مجموع جعبه و ظرف نگهدارنده زعفران است. معمولا باكس هديه زعفران تركيبي از زعفران در ظروف پلي كريستال يا خاتم فلزي همراه با انواع هاون، زعفران ساب، قوري و... است. در جعبه هديه زعفران معمولا از هل و غنچه گل محدي استفاده مي‌شود. اين تركيب ظروف و محتويات در كنار كاربردي بودن جلوه زيبايي به هديه مي‌دهد. پك هديه گل سرخ پرفروش ترين پك هديه زعفرانيه است كه تمامي ويژگي هاي يك هديه شركتي درجه يك و اصيل را داراست.

بهترين فروشنده پك زعفران اينترنتي
زعفرانيه با تجربه سالها توليد و طراحي انواع هداياي اصيل سازماني بر پايه زعفران بدون شك بهترين فروشنده اينترنتي پك هديه زعفران در خاورميانه است. گواه اين موضوع رزومه پربار و قوي شركت زعفرانيه در فروش و خريد عمده زعفران است. همچنين در بخش طراحي جعبه هديه زعفران شركت با خلاقيت و هنر خاص خود هر سال بيش از 20 مدل هديه زعفراني جديد روانه بازار كرده است كه از مهم ترين ارزش هاي رقابتي اين مجموعه است.خريد پك زعفران
چرا خريد از شركت زعفرانيه
مسئوليت‌پذيري بهايي است كه براي بزرگي مي‌پردازيد و شركت زعفرانيه براي رسيدن به اين نام و جايگاه، وظيفه خود را به‌عنوان يك برند ايراني مي‌شناسد. ما براي اعتلاي نام ايران و گوهر ناب قائنات مسئوليت بزرگي را برعهده گرفته‌ايم و براي رسيدن به اين هدف و رضايت تمام مشتريان عزيز از هر طيف و صنفي، هر مليت و نژادي با تمام وجود تلاش مي‌كنيم. قيمت‌ پك زعفران مناسب و متنوع، پك‌هاي ارزشمند و نفيس و ارسال به سراسر ايران و خارج از كشور بخشي از خدمات شركت زعفرانيه است كه براي خريد پك زعفران مي توانيد با ما تماس حاصل نموده و يا از بخش فروشگاه اقدام به خريد نماييد. جمع‌بندي انتخاب پك‌هاي زعفران كادويي به‌عنوان هديه، بسيار زيبا، مناسب، ارزشمند و خاص هستند. شركت زعفرانيه معتبرترين شركت عرضه زعفران قائنات است كه زعفران اصل ايراني را در بسته‌بندي‌هاي كادويي متنوع براي سليقه‌هاي مختلف عرضه مي‌كند. پك‌هاي هديه زعفران بسيار زيبا هستند و در سه گروه اقتصادي، ميان‌رده و هداياي VIP تهيه شده‌اند. قيمت هر رده از پك‌ها بر اساس گروه آن متفاوت است. نكته مهم اينكه بسته‌بندي تمام پك‌هاي هديه ظريف، زيبا و خلاقانه است. هنر اصيل ايراني شامل خاتم‌كاري، معرق، ترمه و مخمل جير در بسته‌بندي‌ها به زيباترين شكل خود را نمايان مي‌كنند. براي كسب اطلاعات بيشتر مي‌توانيد به صفحه خدمات شركت زعفرانيه مراجعه كنيد.  
 


 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۲۴:۱۰ توسط:مريم موضوع: نظرات (0)

خريد زعفران

يكي از چالش هاي اساسي و هميشگي صاحبان و مديران تداركات و بازرگاني كارخانجات صنايع غذايي و صاحبان رستوران ها و هتلها و كارگاه هاي شيريني پزي و مديران شركت هاي صادراتي و بازرگاني، تامين راحت و بي دغدغه و مطمئن زعفران جهت استفاده در محصولات توليدي، بسته بندي و يا صادرات است كه هيچگاه نيز راه حل پايدار و بلندمدت و مورد اعتمادي براي آن پيدا نمي كنند. عواملي مانند نوسان كيفيت، عدم دسترسي راحت و به موقع و هميشگي،عدم ارائه فاكتور رسمي،نداشتن پروانه بهداشت و علامت استاندارد،قيمت كارشناسي نشده،عدم ارائه برگه آناليز و يا عدم بسته بندي حرفه اي و متناسب، جزو دغدغه هاي آزاردهنده در بحث تامين زعفران هستند كه راه حل نهايي و منطقي و هميشگي آن در دستان شركت زعفرانيه است كه با شناسايي كاستي ها و نواقص و كسب تجربه لازم در فرآيند صفر تا صد شناسايي و تامين و خريد زعفران و ايجاد راهكارهاي اصولي و درست براي آنها، اين نگراني و دغدغه را براي هميشه برطرف كرده است. حدود شش سال از شروع كسب و كار زعفرانيه مي گذرد و ما اكنون فاصله كمي با تبديل شدن به مرجع تخصصي زعفران و ملزومات بسته بندي و هداياي تبليغاتي مرتبط با زعفران در ايران و سپس جهان داريم. هدفي بزرگ و وسيع و بين المللي با مسيري پر فراز و نشيب و مبهم كه تنها باور و شور و شوق و انگيزه خدمت به خلق، آن را برايمان دست يافتني و ممكن مي كند، چرا كه آموخته ايم ” خواستن، توانستن است ” .

فروشگاه آنلاين زعفرانيه ، مركز تخصصي زعفران و هداياي تبليغاتي نفيس و خاص
براي كسب اطلاعات و مقايسه و انتخاب و خريد زعفران و هداياي تبليغاتي و سازماني، زعفرانيه يك مرجع معتبر و به روز است كه طي اين سالها، رزومه اي درخشان و قابل افتخار ايجاد كرده است.

از طلاي سرخ تا انواع پك ها و هدايا و لوازم بسته بندي در زعفرانيه

در زمينه زعفران و هل و ملزومات بسته بندي و انواع باكس و پك و جعبه، هرآنچه كه باب ميل شما باشد با برترين كيفيت مي‌توانيد به راحتي در فروشگاه آنلاين زعفرانيه با مناسب ترين قيمت، انتخاب و خريد نموده و به راحتي درب منزل يا محل كار دريافت نماييد.

تمام ايران

هر جاي اين سرزمين سبز و آباد كه باشيد براي كسب اطلاع از قيمت روز انواع زعفران و هل، خريد زعفران قائنات و بررسي بهترين هداياي نفيس و اصيل ايراني و صادرات به سراسر جهان، زعفرانيه محصول و آموزش و خدماتي براي شما دارد كه صميمانه به شما تقديم مي‌كند.

زعفران، زَرپَران، زفران، طلاي سرخ يا گرانقيمت ترين ادويه جهان؟! در زعفرانيه، اصالت مهمتر از نام است.

از زعفران دخترپيچ گرفته تا خريد زعفران سرگل و نگين و سوپرنگين اتويي كه دستچين شده از مزارع استان خراسان است در زعفرانيه به راحتي و در حجم هاي مختلف قابل عرضه است. تمام اين محصولات داراي علامت استاندارد و نشان سيب سلامت است. براي خريد زعفران عمده در زعفرانيه، زعفران در وزن هاي مختلف . ظروف متنوع وجود دارد. تمام زعفران هاي زعفرانيه، تا هفت روز ضمانت طلايي بازگشت دارد كه خاطري آسوده براي خريد شما فراهم مي‌كند. براي اطلاع از قيمت زعفران عمده به صورت روزانه از وبسايت زعفرانيه استفاده كنيد كه هر روز قيمت ها به روزرساني خواهد شد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۲۱:۲۶ توسط:مريم موضوع: نظرات (0)

قيمت زعفران عمده

باوجودآنكه زعفران تقريباً يك كالاي لوكس محسوب مي‌شود؛ ولي در رستوران‌هاي ايراني جايگاه ويژه‌اي دارد. به همين دليل خريد زعفران عمده براي رستوران ها مزيت‌هاي بسياري براي آن‌ها دارد و بسيار به‌صرفه است. همچنين باتوجه‌به مصرف روزانه و بالاي زعفران در رستوران‌ها، خريد عمده اين محصول مي‌تواند صرفه‌جويي قابل‌توجهي در هزينه‌هاي آن‌ها داشته باشد. آنچه براي رستوران‌ها، مراكز تهيه غذا و كترينگ‌ها حائز اهميت است، كيفيت زعفران است. پس براي آن‌ها مناسب است تا زعفران را به‌صورت عمده و با بسته‌بندي ساده‌تري خريداري كنند.

خريد مستقيم از توليدكننده و حذف واسطه‌ها، امكان دريافت تخفيف‌هاي ويژه در خريدهاي عمده را نيز فراهم مي‌كند. همچنين خريد عمده باعث مي‌شود محصول موردنياز رستوران در تمام اوقات سال در دسترس باشد. شركت زعفرانيه به‌عنوان تأمين‌كننده عمده زعفران، با قيمت‌هاي مناسب و شرايط ويژه، آمادگي دارد تا نياز رستوران‌ها به خريد زعفران باكيفيت را برآورده كند. شما مي‌توانيد براي خريد زعفران عمده براي رستوران ها با بهترين قيمت با شماره 02144508507 تماس بگيريد. همچنين مي‌توانيد براي مشاوره تخصصي قبل از خريد عمده و اطلاع از قيمت زعفران عمده با تيم پشتيباني شبانه‌روزي زعفرانيه با شماره 09334441286 تماس بگيريد.

ازآنجايي‌كه براي خريد زعفران عمده هزينه زيادي پرداخت مي‌كنيد، لازم است هنگام خريد به نكات زيادي توجه كنيد تا زعفراني كه خريداري مي‌كنيد اصل و باكيفيت باشد؛ اما توصيه مي‌كنيم در خريد زعفران فله‌اي حتماً از متخصصين اين حوزه كمك بگيريد. افرادي كه در كشت و توليد زعفران دست‌اندركار هستند، به‌راحتي مي‌توانند زعفران اصل را از تقلبي تشخيص دهند. اين افراد به دليل داشتن سابقه زياد در مورد خريد و فروش زعفران انواع مختلف زعفران‌هاي تقلبي را ديده‌اند و با روش‌هاي تشخيص زعفران اصل از تقلبي آشنايي دارند؛ ولي به‌طوركلي مواردي هستند كه به شما در تشخيص زعفران اصل كمك مي‌كنند. مواردي را كه مي‌تواند در خريد زعفران فله به شما كمك كند در زير آورده‌ايم:

توجه به شكل و ظاهر و رنگ و بو
ظاهر و بوي زعفران در تشخيص اصل بودن آن اثر بسزايي دارد. زعفران‌ اصل شكننده است و به‌راحتي پودر مي‌شود، رنگ آن قرمز يك‌دست بوده و رنگ‌هاي ديگر در آن ديده نمي‌شوند. در صورت مشاهده رشته‌هايي با رنگ‌هاي غير از سرخ، اين احتمال وجود دارد كه مواردي مانند كاكل ذرت با استفاده از رنگ‌هاي مصنوعي، رنگ شده و با زعفران مخلوط شده باشد. به‌طوركلي استفاده از رنگ‌هاي مصنوعي در زعفران‌ها بسيار رايج است و روش‌هاي گوناگوني براي تشخيص آن‌ها وجود دارد.

زمان انتشار رنگ زعفران خالص در آب: رشته هاي زعفران را در يك ظرف كوچك آب قرار دهيد. حداقل 15 دقيقه صبر كنيد. زعفران واقعي آب را به‌آرامي زرد مي‌كند. تغيير رنگ ممكن است يك ساعت طول بكشد. نكته آن است كه كلاله‌هاي اصلي زعفران‌رنگ قرمز خود را پس از تغيير رنگ آب هم حفظ مي‌كنند؛ اما اگر آب بلافاصله تغيير رنگ دهد يا قرمز شود يا تغيير رنگ ندهد يا رشته هاي زعفران رنگ خود را از دست بدهند، بايد بدانيد كه اين ماده زعفران واقعي نيست.

واكنش زعفران اصلي در جوش‌شيرين: برخي از متخصصين امر پيشنهاد مي‌كنند كه زعفران و جوش‌شيرين را در يك ظرف كوچك مخلوط كنيد و سپس آب را روي مخلوط بريزيد؛ اگر مخلوط به رنگ زرد درآمد، اين ماده، زعفران واقعي است.

زعفران خوب، تكه‌هاي به‌هم‌چسبيده ندارد و انتهاي كلاله‌هاي آن سفيد نيست و سه‌شاخه كلاله از هم كاملاً جدا هستند. نخ‌هاي زعفران و يا بهتر بگوييم سر قلم‌هاي كلاله‌ها به شكل شيپور هستند؛ بنابراين، اگر مشاهده كرديد كه يك سر كلاله‌ها تنها ازيك‌طرف برآمده هستند، نشان از جعلي بودن زعفران دارد. اگر زعفران واقعي را بين انگشتان خود بماليد، پوست شما زرد يا نارنجي مي‌شود. درحالي‌كه زعفران بوي شيريني مي‌دهد؛ اما طعم آن كمي تلخ و يا گس است. بوي زعفران نيز علاوه بر ظاهر آن به شما كمك مي‌كند تا تقلبي بودن يا اصل بودن آن را تشخيص دهيد. بسياري از افراد بوي زعفران را شيرين توصيف مي‌كنند؛ اما در واقع، زعفران خالص بوي مشخصي كه كاملاً شيرين باشد، ندارد. برخي از توليدكنندگان زعفران عطر و بوي زعفران واقعي را “تركيبي از خاك، توتون، وانيل، عسل، شيرين نمكي” توصيف مي‌كند.

زعفران‌هاي موجود در فروشگاه زعفرانيه به‌صورت مستقيم از بهترين مزارع با كنترل كيفيت و رعايت استاندارهاي بهداشتي با بسته‌بندي‌هاي مناسب عرضه مي‌شود. به همين دليل مي‌توانيد با اطمينان خاطر از اصل بودن زعفران و درجه يك بودن محصول، مرغوب‌ترين زعفران عمده را از زعفرانيه تهيه كنيد.

قيمت بيشتر نمايانگر كيفيت بهتر نيست
بايد توجه داشته باشيد كه در عرصه فروش زعفران عمده قيمت‌هاي متفاوتي وجود دارد؛ ولي شما نبايد گول قيمت‌هاي بالا را بخوريد. قيمت بالا لزوماً نشان‌دهنده كيفيت بيشتر نيست. به همين دليل با كمك متخصصين اين حوزه و تجربيات خود ابتدا از اصل بودن زعفران كاملاً مطمئن شويد. زعفرانيه باتوجه‌به اينكه به‌صورت مستقيم از كشاورز زعفران را تهيه مي‌كند؛ بنابراين با حذف واسطه‌هاي اضافه قيمت زعفران عمده در فروشگاه زعفرانيه بسيار مناسب است. همچنين باتوجه‌به خريد از بهترين كشاورزان، مي‌توانيد بهترين و باكيفيت‌ترين زعفران را در زعفرانيه پيدا كنيد و سفارش دهيد.

زعفران سابيده شده نخريد
ازآنجايي‌كه امكان اضافه‌كردن موادي چون شكر و نمك و حتي ادويه جات ارزان قيمت براي افزايش جرم زعفران به آن وجود دارد، بهتر است زعفران عمده را به‌صورت سابيده شده نخريد؛ چون بدون آنكه متوجه شويد كيفيت غذا را پايين آورده و طعم آن را تغيير مي‎دهد.

خريد از افراد معتبر
اعتبار در بازار زعفران بسيار مهم است. خريد از جايي كه همواره زعفران مرغوب عرضه مي‌كنند و كيفيت آن تثبيت شده است، به شما كمك مي‌كند خريد مطمئن‌تر و آسان‌تري داشته باشيد بخصوص زماني كه مي‌خواهيد خريد زعفران فله‌ داشته باشيد.  زعفرانيه به شما اين اطمينان را مي‌دهد كه زعفراني اصل و مرغوب را دريافت خواهيد كرد؛ چراكه بدون واسطه و مستقيم زعفران را  از كشاورزان دريافت مي‌كنيد. علاوه بر اين خريد آنلاين به شما كمك مي‌كند تا كمترين هزينه را براي خريد زعفران باكيفيت داشته باشيد. همچنين براي خريد هداياي تبليغاتي نيز مي‌توانيد پك‌هاي مخصوص زعفرانيه را سفارش دهيد.
قيمت خريد زعفران عمده از كشاورز
زعفران باتوجه‌به اينكه محصولي ارزشمند و پرطرف‌دار محسوب مي‌شود، براي خريد عمده چالش‌هاي بسياري براي مصرف‌كنندگان ايجاد مي‌كند. يكي از اين چالش‌ها وجود تعداد واسطه‌هاي بسيار در خريد زعفران عمده از كشاورز است. هر چه تعداد واسطه‌ها براي خريد زعفران بيشتر شود، قطعا قيمت زعفران نيز تغيير پيدا كند؛ به همين دليل علاوه بر كشاورز، مصرف‌كننده نيز ممكن است ضرر كند.

باتوجه‌به اين موضوع سعي كنيد تنها با يك واسطه زعفران عمده را از كشاورز خريداري كنيد. زعفرانيه با خريد مستقيم از كشاورز، بهترين و باكيفيت‌ترين انواع زعفران را با قيمتي مناسب‌تر و با حذف واسطه‌هاي اضافه عرضه مي‌كند. در حقيقت زعفرانيه نماينده شما براي خريد زعفران عمده از كشاورز است كه مرغوب‌ترين زعفران اصل را از كشاورزان تهيه مي‌كند و با قيمتي مناسب و در بهترين بسته‌بندي‌ها ارائه مي‌كند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۱۹:۰۹ توسط:مريم موضوع: نظرات (0)